مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-21ورزشي

فارس من| جوانان قلعه رییسی پی گیر ورزشگاه؛ همه ورزش استان بلاتکلیف مدیریت ورزش!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از مطالبات به حق جوانان شهر قلعه رییسی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد نبود ورزشگاه در این شهر است.

در حالی قلعه رییسی مرکز بخش چهار روستا از توابع شهرستان کهگیلویه ورزشگاه ندارد که به یقین از بهترین فوتبالیست های استان کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور در این شهر و دیار روزگار سپری می کنند.

جوانان قلعه رییسی و دیشموک از تکنیکی ترین بازیکنان بوده و هوش و استعداد فوتبالی کم نظیری دارند و موید آن حضور چند بازیکن خوب از این منطقه در لیگ های معتبر فوتبال ایران است.

در گذشته با مطالبه گری جوانان و همچنین گزارش های ارسالی از خبرگزاری فارس در بخش چاروسا و پیگیری مستمر این مشکل شاهد حضور علوی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان در بخش چاروسا و برگزاری نشست با بخشدار امام جمعه و حتی رییس دادگستری بخش بودیم و قول ها و عده هایی نیز داده شد تا هر چه سریعتر زمین چمن ایجاد شود مشکلات آن برطرف و پیمانکار پای کار باشد و رفع سایر مشکلات دیگر که به هر دلیل متأسفانه پیشرفتی حاصل نشد.

با طولانی شدن روند ساخت و تکمیل ورزشگاه قلعه رییسی عده ای از جوانان این بخش طی درخواست و مطالبه ای در سامانه فارس من با عنوان شهری که ورزشگاه ندارد چنین آورده اند: با گذشت 18 سال از کلنگ زنی ورزشگاه شهر قلعه رییسی مرکز بخش چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جوانان قلعه رییسی پی گیر ورزشگاه؛ همه ورزش استان بلاتکلیف مدیریت ورزش!

فارس من| جوانان قلعه رییسی پی گیر ورزشگاه؛ همه ورزش استان بلاتکلیف مدیریت ورزش!